Tora Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Jag och en kompis ska "byta" lite spel och är oroliga över att det försvinner på den enas, som den är instalerad först på alltså. Vi är just nu och vill ha hjälp snarast möjligt.Vi vill att båda ska kunna spela. Det är sims 3 vi undrar om, vi har grundspelet, det är ett exp. vi ska byta. jag har bytt med en annan med sims 2 och det funkade utmärkt. Tack på förhand! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Jag och en kompis ska "byta" lite spel och är oroliga över att det försvinner på den enas, som den är instalerad först på alltså. Vi är just nu och vill ha hjälp snarast möjligt.Vi vill att båda ska kunna spela. Det är sims 3 vi undrar om, vi har grundspelet, det är ett exp. vi ska byta. jag har bytt med en annan med sims 2 och det funkade utmärkt. Tack på förhand! :PFörstår inte riktigt problemet. Ska ni byta expansion och vill ha kvar allt som är sparat? fattar inte riktigt om du förklara lite nogrannare så kan jag hjälpa er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tora Skrivet 1 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Förstår inte riktigt problemet. Ska ni byta expansion och vill ha kvar allt som är sparat? fattar inte riktigt om du förklara lite nogrannare så kan jag hjälpa er ja, vi ska byta expansioner och vill ha kvar allt som är sparat. ledsen om jag förklarar lite dåligt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Bara att byta Det sker inget då spelen inte sparas på skivan utan på hårdisken i datorn. Du kan ta ett annat spel som är samma, och endå fortsätta på ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tora Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 okej, tack!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Expert Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Jag kan inte säkra er 100% men helst ska ni ladda över från varandra på Sims 3 (prylpaket). Jag vet inte direkt vad som händer om man tar expationspaket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg