pontaxxr Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Hejsan, tänkte göra om lite på min sida inte-okej.se behöver hjälp av er med vad ni tycker att jag ska göra om. behöver tips på vad som buggar, vad ni inte gillar :) //Pontus Johansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Designmässigt så skulle du kunna byta bakgrundsbild samt header. Menyn smälter även inte riktigt in med resten av sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 (redigerat) Sidan är clean och så men varför blandar du in engelska i en svensk sida? Membersite? försök håll allt på ett språk! EDIT: Snälla ta bort besöks räknarn på sidan! Det verkar bara oseriöst att visa hur mkt du har! Redigerat 13 Juni 2011 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crile Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) jag tycker att sidan är bra! men, var gjorde du sidan? Redigerat 21 Juli 2011 av crile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 jag tycker att sidan är bra! men, var gjorde du sidan?Notepad, efter vad jag ser i källkoden i alla fall OnTopic, väldigt clean, det tycker jag är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.