Kevve Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Jo, jag råkade bita mig något för jävligt i kinden precis där min visdomstand sitter, och när det blev svullet började jag såklart komma åt just den biten med tanden, så det har aldrig läkt. Jag vet att om det bara får läka till sig så kommer det bra igen, men hur det ska kunna läka vet jag inte eftersom jag alltid biter där pga svullnaden. Hur ska jag undvika att bita mig där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Ät saker du inte behöver tugga, typ drick soppor, svälj pasta, ris eller makaroner utan att tugga. Då behöver du iaf inte tugga. Eller köra maten i en mixer, men det är inte alltid roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Gå till tandläkaren. Borsta noga runt visdomstanden och svullnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.