muscleman9712 Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Detta kan verka lite noobigt men jag har startat om mitt pokemon gul men jag kommer inte ihåg hur man kommer till saffron city. Har någon annan någon ide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Du måste köpa en dricka i Celadon City till vakten som är törstig. Sen kommer du in i staden, men inte gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 4 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 vilken sorts dricka och hur kommer jag in i gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Jag vet bara att drickan är te Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 4 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Tjena jag igen. Den här gången behöver jag hjälp med hur man kommer in i sjunde gymmet eftersom jag e för dum för att komma på det själv. Har försökt med allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej, det är te i fire red och leaf green, i röd/blå/gul går man till shopping centret i Celadon, åker högst upp och köper valfri dricka till vakten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Det räcker med en tråd... slår ihop dem. Om du menar Cinnabar Island (eldgymmet), så måste du gå in i huset till vänster om gymmet och klara det stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg