Encoder Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Glädje? Finns fan ingen glädje i alla OMAs och overkliga quickscopes... + commando faggets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Har köpt det nu, nu får man hoppas att sony inte blir hackade igen xD Köpte via kredikort. Mitt första försök på Call of the dead gick bra, kom till rond 8. Men det som störde mig som FAN var att vissa spelare skjuter på ''bossen'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Har köpt det nu, nu får man hoppas att sony inte blir hackade igen xDKöpte via kredikort.Mitt första försök på Call of the dead gick bra, kom till rond 8.Men det som störde mig som FAN var att vissa spelare skjuter på ''bossen''Ett tips, kö inte med randomspelare eller vad man ska säga kör typ med dina vänner och ha headset så kan ni komma på bra taktiker! + så skjuter alla på han för att han ska raga (dampa loss) så att man blir downad sen så håller dom på och står och teabaggar på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Aa vet, men du man ska skjuta ett skott på honom så han får damp då kommer alla Zombies. Och George (Bossen) går att döda.. Fast jag brukar köra med min kompis som har åkt till Cuba just nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg