Muggebigge Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Skrivet 5 Maj 2011 Tjo! Det är en tråd där man postar bilder på sina husdjur! Man kan också gärna skriva namnet. Här är min katt Kalypso! Citera
TuggaBananWTF Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Skrivet 5 Maj 2011 (redigerat) Jag har 2 katter och en hund. Bild 1 och 2: Katten heter Kokos (Ras: Siames och birma) Bild 3: Katten heter Datches (Ras: Siames och Birma) Bild 4: Hunden heter Edda (Ras: Rottweiler) Ps: Fin katt du har Muggebigge Redigerat 6 Maj 2011 av FlyawayChief Citera
ImCasualGamer Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Skrivet 5 Maj 2011 bildpåkattmedglasögon.2 sek senare har du rivmärken i ansiktet. OnT: Frida Nova: Citera
FreakyStyley Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Skrivet 5 Maj 2011 Tagna för två år sedan, men han ser i princip likadan ut. Citera
Muggebigge Skrivet 6 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2011 (redigerat) Jag har 2 katter och en hund.Bild 1 och 2: Katten heter KokosBild 3: Katten heter DatchesBild 4: Hunden heter Edda Ps: Fin katt du har MuggebiggeJag tyckte att Datches var en fin katt. Redigerat 6 Maj 2011 av Muggebigge Citera
TuggaBananWTF Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Skrivet 6 Maj 2011 (redigerat) Fler bilder på mina katter Bild 1: Kokos och Datches leker. Bild 2: Kokos Bild 3: Datches offtopic: för att ras, se mitt första inlägg på sida 1 Redigerat 6 Maj 2011 av FlyawayChief Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.