fubbis Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Vet någon om det finns nån speciell special utgåva eller något liknande där man får med både portal och portal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nej, det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Inte ännu vad jag vet, kommer antagligen senare när dom har sålt mer av Portal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Ja det fanns. När man förbokade fick man båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGunners Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Köp Orange box, klara ut Portal 1. Köp Portal 2. Svårare än så är det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Men lol, de e ju just de de har gjort reklam för på Steam, Portal bundle eller va det heter. Portal 1 + Portal 2 :wub: Här mina små hjärtegryn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Men lol, de e ju just de de har gjort reklam för på Steam, Portal bundle eller va det heter. Portal 1 + Portal 2 :wub: Här mina små hjärtegryn Men nu är de ju så att detta är Xbox 360-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Men nu är de ju så att detta är Xbox 360-forumetMärkte de efteråt :rolleyes: :gitarr: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.