Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Kanske det men lite jobbigt att bygga ihop bara..Du läste inte att han sa "någon" då han förstod att du inte kunde sånt. Men ifall alla dina vänner är otekniska kan du alltid använda:Montering och test av dator med valfria komponenter - Inet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 8 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 :S sätt ihop en bra till mig då eller länka till en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 (redigerat) Bygg ihop datorn själv, du tjänar 800 som du kan lägga på ett bättre grafikkort etc. Tror inte det blir mycket prisvärdare än såhär. http://www.inet.se/kundvagn/visa/427045/thegamero-version-2 Edit: Whoops, blev ett m-atx. Redigerat 9 Maj 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 (redigerat) Yeah, det var just det jag syftade på med att min killes dator är snabb men helt opålitlig då den kan krascha mitt i spel, och min är seg, massa lagg och stabil. Packard bells kvalité är skräpig. Kan tillägga att både in pojke och jag kör samma program och har samma inställningar på båda datorerna och de ger ändå väldigt olika resultat. Jag har en Packard Bell dator och har haft en i cirka 2 år tillbaka. Den har aldrig kraschat. Någon gång.Men, det kan mycket väl vara så att jag har haft tur att få en bra laptop :P Redigerat 11 Maj 2011 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Haeuhauehaue. Packard Bell datorer verkar suga när det gäller spel. Min pojkes dator ska på papper klara Portal 2 på medium/high. Datorn klarar bara av att spela spelet på low i 15 minuter, sen kraschar spelet. Sims 3 ska vi inte ens snacka om, om vi försöker spela det så kraschar/slocknar hela datorn efter 5 minuter!Har samma modell som pojken min, men min dator är en seg, långsam men relativt stabil jävel jämfört med pojkens. Laggar ganska mkt på den så det är ingen idé att spela Portal på den.Han har nog virus, eller en billig dator. Eller helt enkel inte en speldator. Jag har en speldator för 6000kr och jag har några, och över 30 spel installerade, som WoW, css och andra saker.Fortfarande klarar jag av alla spel jag har kört utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 12 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Var har du köpt den eller vilka komponenter har du? letar efter en ny dator:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Han har nog virus, eller en billig dator. Eller helt enkel inte en speldator. Jag har en speldator för 6000kr och jag har några, och över 30 spel installerade, som WoW, css och andra saker.Fortfarande klarar jag av alla spel jag har kört utan lagg.Jag la 6000 på den packard bell datorn. Har ominstallerat W7 4 ggr och fått hdd utbytt då den första kraschade. Det är inget virus. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.