AHMEDE Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag vet att detta inte e fusk´, men jag undrar om man går till battle.net o kör custom game, Så varifrån laddar man ner alla de dära mapparna, säg en sida utan www.warcraftmaps.com (de ha inte så mycke bra 50 versioner av 1 map) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Har aldrig kört Battle Net... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har aldrig kört Battle Net... Battle.net är en helknäpp sida ju. Det går inte att registerar sig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 haha lol, battle.net e i warcraft inte i internet, men du måste ha internet, ni e lolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 haha lol, battle.net e i warcraft inte i internet, men du måste ha internet, ni e lolla Jag har internet men det här med att registrera sig på battle.net funkar inte ju :o Hur gör man? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag vet att detta inte e fusk´, men jag undrar om man går till battle.net o kör custom game, Så varifrån laddar man ner alla de dära mapparna, säg en sida utan www.warcraftmaps.com (de ha inte så mycke bra 50 versioner av 1 map) :huh: En annan sida med maps är www.warcraft.org där kan man till och med bygga egna banor det är skit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag brukar göra egna banor i "World Editor." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 men snälla wc3 sidor gå in på custom game kör ett spel och du ser numer som ska till 100 på sidan när det är klart har du banan lololololololololol noooooobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 men snälla wc3 sidor gå in på custom game kör ett spel och du ser numer som ska till 100 på sidan när det är klart har du banan lololololololololol noooooobs När man bygger en egen bana på WarCraft 3, då kan man ju sätta ut kameror som gör en liten film när de pratar innan man spelar men vet ni hur man får så att kamerorna går igång? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 W3 är ganska kul, men det är aldrig nån inne ju :( Har avinstallerat det, polarns spel. Ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vet ej orkar inte göra egna baner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.