burnedBanana Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 jag skulle vilja testa lite olika bottar så skriv gärna namn på bottar som jag kan använda. jag har epicbot. powerbot och rsbuddy funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Vet inte så många använder bara powerbot och rsbuddy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 rsbots.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 11 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 helst gratis bottar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 helst gratis bottarPowerBotRsBuddyFinns inte många fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 11 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 (redigerat) skulle gärna använda rsbuddy men när jag öppnar det så kommer det upp en svart ruta ( cmd programmet ) i en halv sekund sen stängs det. och om jag väljer det andta java TM så kommer det upp en ruta (bild ner) har testat många guider men får det inte att funka Redigerat 11 Maj 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ramitheman Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 hur kan inte epickbot funcka den är bäst jag lät den joba i 20 min på att hacka mine och det var 100 st ore/hr:310 på en level 41 eller så ass bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 3 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 epicbot funkar men rsbuddy och powerbot funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg