Bart1 Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 (redigerat) Hej jag hade tänkt mig att köpa ett nytt grafikkort, och min budget är runt 2.000 Detta är min dators prestanda i nuläget( snälla skriv inga dåliga kommentarer som t.ex. "din dator suger!" eller något sådant.) Så frågan är..Kan någon hjälpa mig med att köpa rätt? Jag kan ej så mycket om grafikkort så jag behöver hjälp. Tack på förhand! P.S tog ett random spel på "can u run it?" Redigerat 7 Maj 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Vad för spel ska du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 7 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Jag vill gärna kunna spela de nyaste spelen och de kommande.. Men jag vet ej om budgeten håller då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Ska du spela nyare spel får du uppgradera hela datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Ska du spela nyare spel får du uppgradera hela datorn.Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Japp, den där datorn kommer inte klara mycket. Det är bara att pröjsa för en ny dator om du vill klara det senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.