Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Placerar tråden här eftersom det inte finns en PSX del! Anyway, letar efter ett gammalt spel jag spelade när jag var 8, det handlar om 3 lag, som börjar på en liten yta med olja och lite verktyg. Du ska bygga upp olika byggnader såsom soldatfabriker (lol), fordons fabriker som kan skapa blandannat pansarvagnar och flygplan. Det finns runt 8 maps har jag för mig, det går ut på att attackera dom andra lagens byggnader tills dom inte kan bygga flera maskiner, och sedan förstöra deras huvudbyggnad. Max 2 spelare, med andra ord fanns det alltid en bot med. Fanns online mode också tror jag.. Bidra gärna med en bild om du tror du vet, känner igen det när jag ser det. Mvh KawaiiNekoFTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Strategi spel? Red alert 3?2?1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Strategi spel? Red alert 3?2?1?Tänkte med på Red alert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Ser lite ur som Red Alert 1 (kollade bilder), fast med mera besch/gråa färger. Har för mig det var massa kugghjul som snurrade i bakgrunden i menyn också. Man hade dessutom ingen meny synlig hela tiden, utan fick fram den med X har jag för mig... Dessutom fanns det en mimimap uppe på vänstra sidan har jag för mig... Var ganska länge sen jag körde spelet som sagt... Vet att de fanns kamikazes iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 (redigerat) Edit: dumt förslag >_< Redigerat 8 Maj 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Edit: dumt förslag >_<va?Vill gärna höra alla förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Nä, kom på att det bara fanns till pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Är det till PC? Hm.. Om du förklarar lite mer t.e.x om det var enkel grafik eller avancerad eller om det var typ som.. Unreal Tournament grafik :D Humm, WarCraft?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Är det till PC?Hm.. Om du förklarar lite mer t.e.x om det var enkel grafik eller avancerad eller om det var typ som.. Unreal Tournament grafik :D Humm, WarCraft?!Som jag sa är det till PSX, med andra ord Playstation 1.Grafiken är ganska pixlig precis som alla andra PSX spel. Färgerna är so- vänta nu.Läs första inlägget >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Ah, sry visste inte vad PSX betydde, jag ba: Playsation.. X? Command & Conquer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Ah, sry visste inte vad PSX betydde, jag ba: Playsation.. X? Command & Conquer?Sorry för sent svar, kollar typ inte här. men nej, typ nästan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg