HHAHA Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Min dator eller något mina föräldrar instalerat på min dator, gör så att datorn tar en screenshot lite då och då, väldigt ofta faktiskt. Kan visa ett exempel det finns mycket mer bilder. Hur avinstalerar jag skiten, jag vill inte bli spionerad vad jag än gör på datan. Vem vet den kanske fotar det här just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Kolla om dem har installerat något program. Annars raderar du bilderna när du går därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Kan väll vara nått sånt här program som föräldrar använder för att hålla koll på sina barn, men gör som personen ovan sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) Har den fotat när du gjort nåt privat :D Redigerat 14 Maj 2011 av A16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Kan det ha varit min runescape bot som fotat? Ända sen jag slutade använda den så har den slutat fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Då är det ju antagligen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 kan du dela med dig av temat?Han har ju bara ändrat startknappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 kan du dela med dig av temat?Det är inget tema, men jag antar att du syftar på nya start-knappen.http://www.thewindowsclub.com/windows-7-st...hanger-released Om inget händer när du byter start knapp, så kan du testa att köra som adminastratör. Det funkade för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Runescape botar kommer ofta med både det ena och det andra. Virussök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.