FaKeMyDeath Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Skrivet 13 Maj 2011 (redigerat) Tjenare, jo jag har problem med Minecraft som sagt, och det är inte mina Specs eftersom det körde det perfekt innan. Jag har en aning om att det har med att jag pokade runt i textures och sånt, det fördärvade hela minecraft och inte heller kan jag installera texture pack. Inga alls. Skulle vara tacksam för hjälp så fort som möjligt. Problemet är att det kör slött och man kan inte klicka på knapparna förän 5 sekunder. Redigerat 13 Maj 2011 av FaKeMyDeath
CeZ Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Skrivet 13 Maj 2011 Skulle tagit bort minecraft helt (förutom din world såklart) och sedan tankat ner det igen. Kör du windows xp eller windows 7?
FaKeMyDeath Skrivet 13 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2011 (redigerat) Skulle tagit bort minecraft helt (förutom din world såklart) och sedan tankat ner det igen. Kör du windows xp eller windows 7?det var det jag gjorde. jag kör win 7 Redigerat 13 Maj 2011 av FaKeMyDeath
CeZ Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Skrivet 13 Maj 2011 Så du har tömt .minecraft mappen i application data? Det är där allt ligger nämligen. Att ta bort .exe filen gör inte särskilt mycket.
FaKeMyDeath Skrivet 13 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2011 Så du har tömt .minecraft mappen i application data? Det är där allt ligger nämligen. Att ta bort .exe filen gör inte särskilt mycket.Jag tömde allt, ja. det är något som är helt fel eftersom ibland kör det superbt, den andra dagen kör den slött.
Rekommendera inlägg