Proccito Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Tjenare! Nu är det så att jag har lite program som jag måste installera på min dator, men jag måste avinstallera andra program. Men dom programen hittar jag inte. Så om man skulle kunna hitta dom programmen igen. Jag har testat att söka på dom, och min hårdisk har inte tillräkligt med minne för att rensa datorn. Så hur ska jag göra för att hitta programmen och avinstallera dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Lägg till/ta bort program i kontrollpanelen kan vara värt att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Har testat det men programmen kommer inte upp, och när jag försöker installera programmet som jag ska installera, så står det att jag måste avinstallera det som jag inte hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Pröva regedit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Ladda ned CCleaner (CrapCleaner), med den kan du rensa datorn lite och hitta en del program som inte brukar finnas med i Lägg till/Ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Jag lyckades avinstallera programmet så tack för hjälpen. Jag laddar ner CCleaner, som du sa Draghon, för framtida problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.