rickardon Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Hej jag satt och funderade på om Ikariam Lan finns. Jag hittade inget forum som det står i och om det inte finns hur svårt tror ni det är att progrtamera Ikariam Lan. Det ska funka som TW Lan fast ha Ikariams Inställningar m.m. Tror ni det enns är möjligt att göra det till en Lan Version som TW lan är. Eller det heter DC Lan och är Tribalwars lan version. http://www.twlan.org/de/forumdisplay.php?fid=3 sidan är på tyska så om man vill använda dslan får man ändra språket på egen hand. Tar tid men är lätt. Men till frågan finns det en lan version av Ikariam eller vill några hjälpa till att skapa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Koppla bara upp dig på samma nätverk som h*n du ska lana med så lanar ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickardon Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Koppla bara upp dig på samma nätverk som h*n du ska lana med så lanar ni. så var inte frågan finns Ikariam Lan jag vet hur man kopplar upp sig lan men frågan är om det finns som TW LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.