Muffey Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Jag vet inte ens hur det går ihop :DTänkte desamma går de ihop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Tänkte desamma går de ihop..'Cause i know you love me Baby! Höhö nej men det går nog ihop i think. Kan låta lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Randomguy, för att jag hoppar in i alla diskussioner och säger random saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 "Den skoltrötte personen som börjar och gör klart sina uppgifter i sista minuten". Har väl inte den titeln, men det skulle beskriva mig bra. Blir uppgifterna bra? - nej. Likadant här, lämnar alltid in arbeten 2-3 dagar försent.. Har atm ett arbete som är 3 månader försenat... lärarer säger såhär: Ja, skicka in det imorgon så kollar jag över det. Dagen efter: -Jag glömde det.-Okej. Haha, klassens Lugna skulle jag tro.. fast ragear på alla typ, men lugn ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 "Nörd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 "Nörd"Nädå ;/ Skulle inte tror det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Schysst :D Yup. Till och med mina fiender gillar mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Kom på att jag kanske är klassens kvinnliga gamer. Tror åtminstone jag gillar spel mest. Dock har jag inte spelat på ett tag, men började nyss på GTA 4. Var dax att fly datorn och spela lite ps3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Brukar kallas skolans skämtare och korthaj :D :lol: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Yup. Till och med mina fiender gillar mig nu.Annorlunda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 @WishCookie: Japp helt wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 ''The Geek next door'' xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.