WishCookie Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2011 Kör igång skiten nångång :angry: Du är riktigt dålig på att läsa. Antingen ska vi ha fullt så att jag kan dela in lika många i semifinalerna eller så strunatr vi i dom två sista när vi har 18. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Skrivet 1 Juni 2011 Då ska vi köra igång snart då alltså, kul! :D Citera
WishCookie Skrivet 1 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2011 (redigerat) Sorry att jag varit inaktiv! Vi ska sparka igång direkt, men problemet är att alla nästan tog Italien förutom 2 personer. Den som först skrev Italien får platsen. Ok semfinalerna är satta. Vet någon hur får upp en video direkt på inlägget utan att trycka på länk? [Använder inte den funktionen alls] Redigerat 1 Juni 2011 av WishCookie Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Skrivet 1 Juni 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=v5N9Vldlhuo [youtube*]v5N9Vldlhuo[/youtube*] (utan *) Blir: Det är alltså så man gör. :) Redigerat 1 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Skrivet 2 Juni 2011 Så, ska man börja rösta nu eller? Och jag frågar igen, får man rösta på sig själv? Citera
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Så, ska man börja rösta nu eller?Och jag frågar igen, får man rösta på sig själv?1. Ok först så ska du rösta om du är med i semifinal 1 annars inte och väntar tills semifinal 2. 2. Nej Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera
CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) 1. Ok först så ska du rösta om du är med i semifinal 1 annars inte och väntar tills semifinal 2. 2. Nejröstar man på sig själv så är det ungefär som om alla vi svenskar skulle rösta på vårat eget land i riktiga eurovision. och skulle alla rösta på sitt eget land så skulle ju alla vinna. och man kan bara ha 1 vinnare. Redigerat 5 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.