WishCookie Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Kör igång skiten nångång :angry: Du är riktigt dålig på att läsa. Antingen ska vi ha fullt så att jag kan dela in lika många i semifinalerna eller så strunatr vi i dom två sista när vi har 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 är med har skickat pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Då ska vi köra igång snart då alltså, kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 (redigerat) Sorry att jag varit inaktiv! Vi ska sparka igång direkt, men problemet är att alla nästan tog Italien förutom 2 personer. Den som först skrev Italien får platsen. Ok semfinalerna är satta. Vet någon hur får upp en video direkt på inlägget utan att trycka på länk? [Använder inte den funktionen alls] Redigerat 1 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=v5N9Vldlhuo [youtube*]v5N9Vldlhuo[/youtube*] (utan *) Blir: Det är alltså så man gör. :) Redigerat 1 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Så, ska man börja rösta nu eller? Och jag frågar igen, får man rösta på sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Så, ska man börja rösta nu eller?Och jag frågar igen, får man rösta på sig själv?1. Ok först så ska du rösta om du är med i semifinal 1 annars inte och väntar tills semifinal 2. 2. Nej Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) 1. Ok först så ska du rösta om du är med i semifinal 1 annars inte och väntar tills semifinal 2. 2. Nejröstar man på sig själv så är det ungefär som om alla vi svenskar skulle rösta på vårat eget land i riktiga eurovision. och skulle alla rösta på sitt eget land så skulle ju alla vinna. och man kan bara ha 1 vinnare. Redigerat 5 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 När kommer semifinal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 vilka vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.