burnedBanana Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 (redigerat) jag hittade en PURE ESSENCE på en FREE VÄRLD?!?!?!?!?!?! har det filmat men vet inte var jag kan posta det. ska lägga up på youtube så kan jag posta lenk Redigerat 25 Maj 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Ehrm, Pure Essence är inte bara ett member item... Det kan dock bara minas utav members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Ehrm, Pure Essence är inte bara ett member item... Det kan dock bara minas utav members.Var likadant med maple logs förut, men nu kan man hugga dom på Daemonheim Woodcutting island i f2p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 ok. jag kollade i runescape.wiki där stod det member item men ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowElf Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Det är inte "member object", men helt värdelöst i F2P. Antagligen någon som droppat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg