Hoppa till innehåll

Svensk Minecraft Server


Rekommendera inlägg

Hej vi har en svensk Minecraft server Så om nån känner att dem vill bygga i en värld med trevligt folk och "inget" lagg så ska ni lira med oss.

Vi Har 4 världar

 

Vi kör whitelist nu och man kan ansöka via vårat forum :

-

 

vi har 15 årsgräns!!

 

-

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan vi som inte har köpt minecraft också spela?

Nej tyvärr :( Man måste köpa spelet för att spela hos oss men om jag vore dig skulle jag passa på att köpa spelet

medans det fortfarande är i beta.Dem kommer höja priset när spelet är klart :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej tyvärr :( Man måste köpa spelet för att spela hos oss men om jag vore dig skulle jag passa på att köpa spelet

medans det fortfarande är i beta.Dem kommer höja priset när spelet är klart :P

Tänker inte slösa pengar på ett spel som jag knappt spelar. Kan ju även påpeka att det finns ett antal andra populära servers med plugins som stöder crackade minecraft versionen. Så ni förlorar ju spelare på att inte tillåta användare med pirat versionen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänker inte slösa pengar på ett spel som jag knappt spelar. Kan ju även påpeka att det finns ett antal andra populära servers med plugins som stöder crackade minecraft versionen. Så ni förlorar ju spelare på att inte tillåta användare med pirat versionen.

Där har du lite fel det Finns inga stora servrar som kör med crackat!

 

Och varför vi inte kör crackat det är för att det är omöjligt att banna folk dem kan komma in och ut som dem vill byta ip osv

Vi är en seriös server och vi vill inte ha folk som beter sig dåligt och fuskar och använder sig av X-ray m,m!

Du hittar säkert en annan server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

:_

 

OffTopic, ingen annan som tycker att alla som registrerar sig här bara för att annonsera för sin server bryter mot §3.5?

 

Kategorin lyder "Minecraft

Diskutera allt som har med Minecraft att göra här..."

 

Det handlar om en Minecraft server du kanske har missat att det finns många såna trådar!

Hittar du inget roligare att göra.. :rolleyes:

Redigerat av Northland
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kategorin lyder "Minecraft

Diskutera allt som har med Minecraft att göra här..."

 

Det handlar om en Minecraft server du kanske har missat att det finns många såna trådar!

Hittar du inget roligare att göra.. :rolleyes:

Syftade på dubbel utropstecknen, Och det var inte riktat till dig det där om reglerna utan åt alla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...