Northland Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) Hej vi har en svensk Minecraft server Så om nån känner att dem vill bygga i en värld med trevligt folk och "inget" lagg så ska ni lira med oss. Vi Har 4 världar Vi kör whitelist nu och man kan ansöka via vårat forum : - vi har 15 årsgräns!! - Redigerat 10 September 2011 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Kan vi som inte har köpt minecraft också spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Kan vi som inte har köpt minecraft också spela?Nej tyvärr :( Man måste köpa spelet för att spela hos oss men om jag vore dig skulle jag passa på att köpa speletmedans det fortfarande är i beta.Dem kommer höja priset när spelet är klart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Nej tyvärr :( Man måste köpa spelet för att spela hos oss men om jag vore dig skulle jag passa på att köpa speletmedans det fortfarande är i beta.Dem kommer höja priset när spelet är klart :PTänker inte slösa pengar på ett spel som jag knappt spelar. Kan ju även påpeka att det finns ett antal andra populära servers med plugins som stöder crackade minecraft versionen. Så ni förlorar ju spelare på att inte tillåta användare med pirat versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) hmmmmmm vill joina men är för ung! Redigerat 26 Maj 2011 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Tänker inte slösa pengar på ett spel som jag knappt spelar. Kan ju även påpeka att det finns ett antal andra populära servers med plugins som stöder crackade minecraft versionen. Så ni förlorar ju spelare på att inte tillåta användare med pirat versionen.Där har du lite fel det Finns inga stora servrar som kör med crackat! Och varför vi inte kör crackat det är för att det är omöjligt att banna folk dem kan komma in och ut som dem vill byta ip osvVi är en seriös server och vi vill inte ha folk som beter sig dåligt och fuskar och använder sig av X-ray m,m!Du hittar säkert en annan server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) vi har 15 årsgräns!!:_ OffTopic, ingen annan som tycker att alla som registrerar sig här bara för att annonsera för sin server bryter mot §3.5? Redigerat 26 Maj 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) :_ OffTopic, ingen annan som tycker att alla som registrerar sig här bara för att annonsera för sin server bryter mot §3.5? Kategorin lyder "Minecraft Diskutera allt som har med Minecraft att göra här..." Det handlar om en Minecraft server du kanske har missat att det finns många såna trådar!Hittar du inget roligare att göra.. :rolleyes: Redigerat 26 Maj 2011 av Northland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Kategorin lyder "Minecraft Diskutera allt som har med Minecraft att göra här..." Det handlar om en Minecraft server du kanske har missat att det finns många såna trådar!Hittar du inget roligare att göra.. :rolleyes:Syftade på dubbel utropstecknen, Och det var inte riktat till dig det där om reglerna utan åt alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 (redigerat) - Redigerat 10 September 2011 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 (redigerat) Idag har vi över 2000 medlemmar vi kör även Deidkerad server vi klarar av 200 spelare online samtidigt kika förbi vettja Tryck här för att komma till vårat forum Redigerat 7 September 2011 av Northland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Men vafan, 15 års gräns, vad spelar det för roll om man är 14 och 7 månader! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg