TheBloxed Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 (redigerat) Hej jag undrar om någon har lust att träna med mig har tagit en lång paus från rs men nu e jag tillbaka och undrar ovanstående Min adventure log undrar P.G.A att det e roligare att träna tillsamans med nån Anars skulle jag vilja ha nåt tips på var jag ska träna i min level /TheBloxed Redigerat 27 Maj 2011 av TheBloxed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 vad vill du träna då? combat stats eller andra stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 vad vill du träna då? combat stats eller andra statsCombat stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 är du f2p eller p2p? om du e p2p kan du alltid köra slayer. vet inte, har inte så mycket erfarenhet av cb stats i rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 om du är p2p och vill träna melee så joinar jag gärna =)) är 60 def 60 str 51 atk just nu på min range tank, tänkte ta 60 attack först och sedan 70 def :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 7 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 om du är p2p och vill träna melee så joinar jag gärna =)) är 60 def 60 str 51 atk just nu på min range tank, tänkte ta 60 attack först och sedan 70 def :)Självklart e jag p2p Vilken server ska vi säga, vart ska vi träffas och vad ska vi träna på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 SKaffa skype, så kan ni snacka med mick. det blir enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg