Hoppa till innehåll

Regnskog I Minecraft


A16
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom ingen på minecraft forum verkar lägga märke till min nya world till minecraft, så tänkte jag visa upp den för fuska.se i hopp om att den blir lite kändare. Här är en bild på barnan, resten får ni se på minecraft forum:

post-58379-1307019686_thumb.png

http://www.minecraftforum.net/topic/352416...st-v1-released/

Redigerat av A16
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp

 

men vill se den när den blir klar.

har du gjort texturepacket?

Ja, jag har gjort texturepacket. Men det är inte helt färdigt, ska göra förbättringar på det i V.1.5

Vad skulle du vilja se, eller ha mer av i fulla versionen?(Bra att veta)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker du borde byta färg på vattnet till brunt som floderna är i regnskoger ibland och göra om mobsen om du inte gjort det,kanske fixa charen så den ser typ ut som en strandad man(trasiga kläder smutsig m.m)

 

och marken ska se sunkigare och mörkare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

tycker du borde byta färg på vattnet till brunt som floderna är i regnskoger ibland och göra om mobsen om du inte gjort det,kanske fixa charen så den ser typ ut som en strandad man(trasiga kläder smutsig m.m)

 

och marken ska se sunkigare och mörkare

Tack, jag ska försöka använda allt du sa! men kanske inte vattnet, för det vet jag inte hur

 

Redigerat av A16
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra :lol:

men jag har ändrat färg på vattnet nån gång men det var nog när jag använde jolicraft som grund så han hadde nog redan fixat en bild med stilla vatten och så bytte jag bara färg

Skulle du kunna skicka mig den filen efter du ändrat den, så använder jag den i texturepacket.

Btw, är färdig med charen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...