Pomegranate Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Tjena! Min dators hårddisk blir full gång på gång så nu ska jag köpa en extern hårddisk. Då undrar jag om det funkar som ett vanligt hårddisk så man kan installera spel direkt på det eller om man bara kan lägga filer där. Jag undrar också om ni har några tips till vilken eller varifrån jag ska köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Det går att installera direkt på dem, iaf på dem jag har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 (redigerat) Ingen större skillnad från en vanlig intern hårddisk annat än att dom är långsammare. Redigerat 3 Juni 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 3 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Ingen större skillnad från en vanlig intern hårddisk annat än att dom är långsammare.Mycket eller lite långsammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 My USB2.0 drives goes at about 25 MBytes/s. Far from my SATA hdd that goes at about 60 some Mbytes/s. Extern disk: 25 mb/s Om du sätter den innuti datorn: 85mb/s Vet inte om detta stämmer, men det är vad jag googlade mig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.