skatan222 Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) Vilket/vilka tycker ni att jag ska köpa? Call of Duty black ops? (kanske prestige edition med en RCXD) Bästa pris: 799:- (med RCXD:n) Bästa pris: 263:- (utan RCXD) DET BLEV MED RC/XD:n Call of Duty Modern warfer 3? Bästa pris: 599:- Battlefield 3? Bästa pris: 438:- Det får bli det men något mer! FÖRSLAG!!!! Portal 1/Portal 2? (isf vilket eller båda) Bästa pris 1:Hittar inte :( 2: 427:- Super Meat Boy (PC) Bästa pris: 299:- PRISERNA ÄR IFRÅN PRISJAKT.SE! GRÖNA SPEL SKA JAG ELLER HAR JAG KÖPT!!!! RÖDA SPEL SKA JAG TROLIGTVIS INTE HA PÅ ETT BRA TAG!!! HAR JU INTE RÅD MED ALLT! Listan byggs på så fort jag kommer på ett spel! Redigerat 6 Juni 2011 av skatan222 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Battlefield 3 helt utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Battlefield 3 helt utan tvekan. Får nog bli det.... men nåt mer nåt mer förslag kanske nåt som inte är med på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 MW2 om du vill ha ett FPS spel. Annars, köp Portal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 MW2 om du vill ha ett FPS spel. Annars, köp Portal 2.Har redan MW2 men kanske black ops eller MW3 vet inte imellan dom än :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) Har redan MW2 men kanske black ops eller MW3 vet inte imellan dom än :/Slösa inte pengar på Black Ops, hemskt spel. Redigerat 6 Juni 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Slösa inte pengar på Black Ops, hemskt spel. Okej då..... kanske lyssnar på ditt tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 MW3 eller BF3 skulle jag tagit. No offense men jag tror inte särskilt många i din ålder skulle bry sig om att säga in sig i portals story tillräckligt för att tycka om det särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.