theozor Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Hej! Jag har just köpt en fin joystick nu till flygsimulatorer. Men jag vet ingen bra simulator förutom google earths som inte är något kul. Kan någon rekommendera en bra flygsimulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Flight Simulator X är rätt populär tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theozor Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) tack! (laddade ned fel fil först) Redigerat 6 Juni 2011 av theozor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Microsoft Flight simulator X är väldigt bra Dock så finns ju: DCS: A-10C Warthog vilket slår de flesta andra flygsimulatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.