GamesDean Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Diskutera Nintendos nya konsol, ser rätt lame ut imo. Redigerat 7 Juni 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Nintendo visade aldrig KONSOLEN. De visade bara KONTROLLEN. Potentialen är hög för den, men fan kontrollen är ju lika lång som min underarm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Detta tycker jag vådar gott, spelutvecklarna värkar väldigt nöjda med nintendos Wii U Tycker dock nintendo visade upp den på ett väldigt konstigt sätt.. Och namnet Wii U -_- Men annars tycker jag konsolen värkar riktigt bra till och med grafikmässigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Detta tycker jag vådar gott, spelutvecklarna värkar väldigt nöjda med nintendos Wii UDe fick nog redigt med pengar för de sekunderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 De fick nog redigt med pengar för de sekunderna...Antagligen, men det går att läsa intervjuer med spelutvecklare på andra sidor som inte nintendo är inblandade i.Sedan är den ju kraftfullare än både xbox & ps3 (tog dock 5-6 år för nintendo) Men jag tror på den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Jag förstår inte. Är detta en "kontroll" till gamla wii eller ett nytt wii? Såg på en video där dem spelade golf och sånt med hjälp utav den. Men förstår fortfarande inte. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Jag förstår inte.Är detta en "kontroll" till gamla wii eller ett nytt wii? Såg på en video där dem spelade golf och sånt med hjälp utav den. Men förstår fortfarande inte. :PDet är en ny Konsol inte en kontroll, du är inte den första jag behövt säga det åt (dålig uppvisning av nintendo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Det är en ny Konsol inte en kontroll, du är inte den första jag behövt säga det åt (dålig uppvisning av nintendo)Var det så att dem bara visade kontrollen, och knappt den nya konsolen?Så den kontroll som visades upp är den nya kontrollen till "wii u"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 (redigerat) De visade hur deras kontroll till deras nya konsol WiiU fungerar, det mesta fokuserade runt kontrollen. Om man inte var uppmärksam så såg man inte ens konsolen. Den här Gif:en visar rätt bra vad de pratade om: Redigerat 8 Juni 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Wii U förhandstitt: http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20110614/wii-u Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Ser inte så utvecklad ut bara att dem har byggt en skärm på den med kontroller liknar PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Ser inte så utvecklad ut bara att dem har byggt en skärm på den med kontroller liknar PSP.Om du påpekar bara kontrollen till wii u, så ja den kan vara rätt lik ett psp till viss del, men jag vill säga att du är helt ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.