SarahHolmgren Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Vet nån vart man kan Chippa sitt PS3?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Går inte såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 9 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Men alla snackar typ om "Ska chippa min PS3:a, feet naaaajjsss" men dom säger aldrig vart :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Man kan jailbreaka en ps3a, chippa går inte vad jag et. vet.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 9 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Man kan jailbreaka en ps3a, chippa går inte vad jag et. vet.*Man ska kunna göra nått så man kan spela nerladdade spel utan extärn hårddisk. :o Eller.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Ja, du jailbreakar för att spela nedladdade spel, istället för att köpa dem lagligt. -.- Det är många spel du kan lägga på PS3an, men vissa spel funkar bara på externa hårddiskar. Sen behöver du ha en extern hårddisk för att flytta spelet från datorn till PS3an. Eller använda FTP, men det tror jag är för avancerat för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Är inte jailbreak patchat nu? Så att det inte går att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Men man uppdaterar ju inte om man har jailbreak, duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.