Poesi Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Såhär va: Jag har en sån touch-kombination som man drar för att låsa upp mobilen. Av nyfikenhet touchade jag "Glömt mönstret?"-knappen, och då kom jag till en ruta där jag skulle skriva in uppgifterna för mitt Google-konto. Det går inte att komma tillbaka till att slå in mönstret. Mobilen anser att uppgifterna till mitt googlekonto är fel. Jag har startat om mobilen. Hjälp på nåt sätt är ni snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Om du inte är ansluten till Internet så kan inte mobilen avgöra dina uppgifter för ditt googlekonto. Eller så var det bara ett stort misstag att inte kunna ditt googlekontos uppgifter, eftersom i princip alla Androidmobiler hårdkodas till en speciell mailadress. I princip alla moderna smartphones gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Jag har kommit fram till att jag förmodligen har flera googlekonton, men att jag sedan länge glömt bort det som är kopplat till min mobil. Tycker ändå att det är sjukt skumt att man måste kunna det för att komma åt mobilen. Om jag inte kommer på något enklare snart skall jag gå till en affär och be om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Systemåterställning via en dator lär ju funka om du kan tänka dig att förlora appar och shit. Gratisapparna kan man ju fixa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Systemåterställning via en dator lär ju funka om du kan tänka dig att förlora appar och shit. Gratisapparna kan man ju fixa igen.Jag kan inte koppla den till min dator, eftersom man måste bekräfta i mo9bilen att den ska kopplas upp, vilket jag inte kan göra eftersom mobilen är låst. Kommer jag inte på något bättre snart ska jag gå tillbaka till affären och be dem systemåterställa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niclas100 Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Ja du det var en svåår fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 För att låsa upp mobilen tryck på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Men hur jävla många tlf har den specifika knappen då, gurkmupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Men vilken jävla onödig tråd jävel, släng telefon jäveln ist förihelvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Men vilken jävla onödig tråd jävel, släng telefon jäveln ist förihelvete?Lol, ta det lugnt. Android har inte låst sig så, jag tror ts vet hur man väcker skärmen. Att läsa "trådhelvetet" innan man svarar kan vara rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Döda mig inte, för jag kan ha så fel som det bara går nu. Har inte mobilen en resettknapp? Man tar typ en nål och trycker på den för den är så liten och sitter längre in är yttersta skalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Mobiler brukar inte ha sånt... :P Tyvärr. Hade varit användbart dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.