Turbosteps Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Tja jag har en extern hårddisk och det verkar som att dator inte läser den eller ngt sånt. Ilf när jag stoppar in usb och trycker på den här datorn så kommer det fram en "Flyttbar disk (K:)" och när jag trycker på den så står det "sett in en disk i enhet K:." Jag har försökt med att starta om datorn och att ta ut usbn och in igen men det verkar inte hjälpa ngn som har en ide om vad som är problemet eller hur jag fixar det. :) Mvh Göran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Funkar den på andra datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Funkar den på andra datorer?Testade nyss på en bärbar dator och det är samma sak på den med :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 Filma in när du ragear på den med hammare o lägg ut på youtube o posta här? :)Wtf? Är du seriös? OnT: Jag gissar att du har kvar kvittot, gå tillbaka till butiken där du köpte den så ska du se att det ordnar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Tja jag har en extern hårddisk och det verkar som att dator inte läser den eller ngt sånt. Ilf när jag stoppar in usb och trycker på den här datorn så kommer det fram en "Flyttbar disk (K:)" och när jag trycker på den så står det "sett in en disk i enhet K:." Jag har försökt med att starta om datorn och att ta ut usbn och in igen men det verkar inte hjälpa ngn som har en ide om vad som är problemet eller hur jag fixar det. :) Mvh Göran Vad var de för märkeee??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 det är oftast vanliga 3.5tums diskar i externa, testa att skruva uppden och stoppa i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Filma in när du ragear på den med hammare o lägg ut på youtube o posta här? :)Wtf? Är du seriös? OnT: Jag gissar att du har kvar kvittot, gå tillbaka till butiken där du köpte den så ska du se att det ordnar sig. Haha! Det gjorde jag en gång! La upp en bild på min söndersmashade hårddisk. Detta var tråden, men det verkar som att fuska.se moderatorerna/admin censurerar sådant. :(http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=90472 Behöver man installera drivrutiner till USB-hårddisken kanske? Redigerat 15 Juli 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 USB-hårddiskar ska väl vara Plug-and-Play ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.