Hoppa till innehåll

Extern Hårddisk Läser Inte


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja jag har en extern hårddisk och det verkar som att dator inte läser den eller ngt sånt. Ilf när jag stoppar in usb och trycker på den här datorn så kommer det fram en "Flyttbar disk (K:)" och när jag trycker på den så står det "sett in en disk i enhet K:." Jag har försökt med att starta om datorn och att ta ut usbn och in igen men det verkar inte hjälpa ngn som har en ide om vad som är problemet eller hur jag fixar det. :)

 

Mvh Göran

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tja jag har en extern hårddisk och det verkar som att dator inte läser den eller ngt sånt. Ilf när jag stoppar in usb och trycker på den här datorn så kommer det fram en "Flyttbar disk (K:)" och när jag trycker på den så står det "sett in en disk i enhet K:." Jag har försökt med att starta om datorn och att ta ut usbn och in igen men det verkar inte hjälpa ngn som har en ide om vad som är problemet eller hur jag fixar det. :)

 

Mvh Göran

 

 

 

 

 

 

 

Vad var de för märkeee???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filma in när du ragear på den med hammare o lägg ut på youtube o posta här? :)

Wtf? Är du seriös?

 

OnT: Jag gissar att du har kvar kvittot, gå tillbaka till butiken där du köpte den så ska du se att det ordnar sig.

 

Haha! Det gjorde jag en gång! La upp en bild på min söndersmashade hårddisk. Detta var tråden, men det verkar som att fuska.se moderatorerna/admin censurerar sådant. :(

http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=90472

 

Behöver man installera drivrutiner till USB-hårddisken kanske?

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...