Harold Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Hej, nu är så att jag har ett litet problem! I morse så köpte jag mig en kebabrulle på närmsta pizzeria, men efter att ha ätit ungefär halva så blev jag mätt. Det var ju inte så länge sedan jag åt frukost. I alla fall så stoppade jag den i folie och slängde in i kylen. Nu på kvällen så blev jag jävligt sugen på lite kebabrulle så jag tänkte ta och värma den. Men då slog det mig! Det är ju för i helvete sallad i den... Hur gott är det att värma sallad! Så hur fan ska jag göra?? Jag är ju jävligt sugen på lite kebab men jag vill inte förstöra den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Ta ur salladen innan du värmer. Värm med salladen i. Ät den kall. Jävlar vad svårt det var! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 (redigerat) asså när jag köper kebabrulle så värmer jag allting sallad kebabrullen allt Redigerat 14 Juni 2011 av CharlesIngvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg