jojje95 Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 jag har pokemon diamond, soul silver, heartgold och jag tänker köpa black men jag har klarat av hela ligan allting på diamond så jag ska samla ihop alla pkmn på national pokedexen och jag skulle gärna vilja fånga en av de första från 1:a generationen (jag har redan från 2:a, 3:a, och 4:a generationen). Jag vill gärna ha hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Fel forum, flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Finns många från första generationen överallt i HeartGold/SoulSilver. Om du vill ha några i DPP kan du prova att använda Pokéradarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 pikachu kan du fonga under cyckel bron i platinum så det borde kanske funka i dimond också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg