NeedforSpeed Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Tjena vet ni om man behöver moppekort till en Minimoto på 49cc? Anledningen till frågan är att jag tänkte köpa en men saknar moppekort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Du får inte köra den på väg ifall den inte är registrerad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 16 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Du får inte köra den på väg ifall den inte är registrerad ;)Okej men hade bara tänkt att köra på landet :)Men vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 (redigerat) Får bara köras på inhängnat område, men nej du behöver inget moppekort. Sen skulle jag ta en fiddy istället om jag vore du, blir mycket roligare med växellåda och stötdämpare. Redigerat 16 Juni 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 16 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Får bara köras på inhängnat område, men nej du behöver inget moppekort. Sen skulle jag ta en fiddy istället om jag vore du, blir mycket roligare med växellåda och stötdämpare.Jo det förstår jag, men problemet är att jag inte har så mycket pengar och orkar inte spara så länge .. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 moppe kort behöv inte. men kör du på allmänt område och polisen kommer så skjuts moppekortet upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.