Hoppa till innehåll

Nintendo Ds Spel Sökes


acichan
 Dela

Rekommendera inlägg

Hello, som sagt så söker jag Nintendo DS spel, jag har redan spel så som ''Cooking mama'' och ''Trauma center'' , och nu när jag har klarat ut dom så söker jag fler sånna spel.

 

Söker spel där man måste använda pennan mycke, eller ja som dom två, hela tiden.

Det måste inte vara mat eller sjukhus/operations spel, men så som det ser ut så finns det typ bara sånna spel där man använder pennan mycke.

 

Skulle vara jätte awesome om någon visste något liknande spel! ^^

 

/ Jessica

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Du kan ju alltid testa Pokémon Ranger och de uppföljande spelen, de använder man pennan till allt. Fast man kan styra delar av spelet med knapparna om man skulle tröttna lite. :)

 

Pokémon Mystery Dungeon, alla spelen till DS är riktigt roliga och man kan använda pennan till allt där, med val att använda knapparna istället också, såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hmm... i Professor Layton använder man pennan till att gå genom byarna och lösa pussel. Det finns dock olika varianter på pussel som "Slide" när man ska få ut en speciell sak genom ett hål genom att flytta runt block som är i vägen, men det finns också pussel där man bara behöver tänka lite med huvudet och sedan bara skriva svaret.

Samtidigt följer man en spännande story :)

Vet inte hur de spel som du hade är, men kolla Professor Layton för det är ett spel jag verkligen rekommenderar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...