Nissebils Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 (redigerat) Kommer ej göra nått som kan skada min dator eller bryta mot reglerna... ja ni fattar. [EDIT] Redigerat 12 Oktober 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Kommer ej göra nått som kan skada min dator eller bryta mot reglerna... ja ni fattar.visa alla dina installerade spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Öppna start och sök på ppp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Alt+Skift+PrintScreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 visa alla dina installerade spelDom är utspridda lite här och var, så det blir lite svårt. Öppna start och sök på pppAlt+Skift+PrintScreenGjorde det, failade med print screen, orkar inte göra om det för det tog sån tid att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 screenshot på Cp-mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 screenshot på Cp-mappenControl Panel Till en phising sida jag tänkte göra, men det blev inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Visa egenskaperna för din porrmapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Visa egenskaperna för din porrmapp.har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 visa mappen program files Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 visa mappen program filesHar ingen, har det på svenska så det är Program eller Program(x86) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 Har ingen, har det på svenska så det är Program eller Program(x86)visa mig programx86 mappen och det som finns inuti den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.