Hoppa till innehåll

Tips Att Få Vara I Samma Rum Med Snygga Tjejer

burnedBanana

smart ide?  

8 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

i går när vi var på en fotbolls cup så gick vi förb ett rum där det var kanske 13-20 tjejer som övernattade där. sen fick jag och min kompis en bra ide.

jag tog hans mössa och han låtsades jaga mig, sen sprang vi in i rummet med tjejerna och sen när vi var inne i rummet stannade vi och tittade oss omkring och sa: sorry, fel rum. :) tjejerna bara låg och ståd där ganska förvånade och de hade inte så mycket kläder på sig. en härlig känsla. rekomenderar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i går när vi var på en fotbolls cup så gick vi förb ett rum där det var kanske 13-20 tjejer som övernattade där. sen fick jag och min kompis en bra ide.

jag tog hans mössa och han låtsades jaga mig, sen sprang vi in i rummet med tjejerna och sen när vi var inne i rummet stannade vi och tittade oss omkring och sa: sorry, fel rum. :) tjejerna bara låg och ståd där ganska förvånade och de hade inte så mycket kläder på sig. en härlig känsla. rekomenderar detta.

ok då vet vi det onödig tråd btw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...