Proccito Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 (redigerat) Tjenare! Tänkte ladda ner en grej från "modthesims.info" för er som vet vad detta är. Men när det är nerladdat och klart så lyckas jag inte öppna filen för den är tom säger datorn. Så jag undrar om ni vet hur jag ska kunna installera programet, om jag behöver en till fil för allt det. Tacksam för svar (Det är till the sims 3) Redigerat 20 Juni 2011 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Tjenare! Tänkte ladda ner en grej från "modthesims.info" för er som vet vad detta är.Men när det är nerladdat och klart så lyckas jag inte öppna filen för den är tom säger datorn. Så jag undrar om ni vet hur jag ska kunna installera programet, om jag behöver en till fil för allt det. Tacksam för svarnär du laddat ner din mod från mod the sims2 så packar du upp den med winrar. sen när du packat upp så dubbelklickar u på en grej som ser ut såhär sen klickar du på installera sen är det klart sen har du din mod i sims2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Tack för hjälpen, men jag menade the Sims 3. Är det samma där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 (redigerat) ja det ska det var annars lägg upp en bild på hur det ser ut så visar jag Redigerat 20 Juni 2011 av CharlesIngvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg