osjb0017 Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 jag är på det här uppdraget ´´Just Business´´ (big smoke) hr någon något tips hur man kan klara det kan fixa första biten men när man ska åka på motorcykeln går det ej bra :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/l...hp#justbusiness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 jag är på det här uppdraget ´´Just Business´´ (big smoke) hr någon något tips hur man kan klara det kan fixa första biten men när man ska åka på motorcykeln går det ej bra :( :angry:för mig är det uppdraget skit enkelt. Tips Försök att skjuta på dom som sitter bak på motorcykeln först och sen på föraren så går det nog lättare Övning ger färdighet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 (redigerat) för mig är det uppdraget skit enkelt. Tips Försök att skjuta på dom som sitter bak på motorcykeln först och sen på föraren så går det nog lättare Övning ger färdighetÄr det inte bättre att skjuta på föraren? eftersom då tappar motorcykeln kontrollen och båda dör, efter vad jag minns det i alla fall. Redigerat 20 Juni 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Är det inte bättre att skjuta på föraren? eftersom då tappar motorcykeln kontrollen och båda dör, efter vad jag minns det i alla fall.Det kanske är så. Men som sagt övning ger färdighet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg