Hoppa till innehåll

Vac Bannad Ifrån Mw2


JJespeRR

Rekommendera inlägg

Du blir inte VAC-Bannad om du inte fuskar.

Och om vi inte kan göra något åt det, varför inte erkänna?

Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?

Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?

Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv?

Var inte så jävla otrevlig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?

Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv?

Fu, fuskare.

 

Och nej, vi kan inte göra någonting. Men du kommer fortfarande vara en patetisk liten människa.

Redigerat av lolkfezt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske köpt av en kompis?

 

Och lolkfezt, du kommer alltid vara min idol och du kommer säkert bli något jätte stort i framtiden, sitta här på fuska och bli fet, hur många vänner har du?:) Flickvänn?

Haha, vad har det med saken att göra?

Vill du veta en sak?

Jag kan i alla fall stava till flickvän. You fail mister.

Redigerat av lolkfezt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...