JJespeRR Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Hej. Det är så att jag blev vac bannad för typ 1 år sedan på Mw2. Men jag undrar om det går att köpa om spelet på accountet så man inte är vac bannad? Typ som att köpa om det igen eller vad man ska säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Du måste skaffa nytt account. Tratt du är som fuskar btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Vem har anmält Lolkfezt inlägg? Men det stämmer det han sa. Du måste göra ett nytt accout och köpa om det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Ja, du måste skapa ett nytt account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Vad har ni med att om jag fuskar? Det är väl min ensak? Och vad kan ni göra åt de? Precis inte ett skit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Vad har ni med att om jag fuskar? Det är väl min ensak? Och vad kan ni göra åt de? Precis inte ett skit :)Du blir inte VAC-Bannad om du inte fuskar.Och om vi inte kan göra något åt det, varför inte erkänna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Du blir inte VAC-Bannad om du inte fuskar.Och om vi inte kan göra något åt det, varför inte erkänna?Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv?Var inte så jävla otrevlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 ^This Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?Får man fråga hur du skulle ha fått tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 (redigerat) Varför bryr du dig för ens? Jag frågade om man måste ha ett nytt acc, och dels varför bryr du/er ens om jag skulle fuska? Jag kanske inte ens har gjort det? Kanske inte ens var mitt acc från början som fuskade?Och OM det var jag som fuskade och jag skulle erkänna, vad spelar det för roll? Får ni något? Ett liv?Fu, fuskare. Och nej, vi kan inte göra någonting. Men du kommer fortfarande vara en patetisk liten människa. Redigerat 28 Juni 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Fu, fuskare. Och nej, vi kan inte göra någonting. Men du kommer fortfarande vara en patetisk liten människa.+1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 (redigerat) Kanske köpt av en kompis? Och lolkfezt, du kommer alltid vara min idol och du kommer säkert bli något jätte stort i framtiden, sitta här på fuska och bli fet, hur många vänner har du?:) Flickvänn?Haha, vad har det med saken att göra?Vill du veta en sak?Jag kan i alla fall stava till flickvän. You fail mister. Redigerat 29 Juni 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg