Xain Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Hej! Min lillebror har Zelda: Phantom Hourglass och hittar inte pilbågen. Så, vart finns den? :huh: Vi är tacksamma för svar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xain Skrivet 28 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Men min lillebror kan inte komma dit..? :huh: Flyttar till rätt forum...Förlåt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 (redigerat) Din lillebror ska åka till Molida Island. Templet Temple of Courage finns på Molida Island, han ska in i templet och leta efter pilbågen. Redigerat 28 Juni 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xain Skrivet 30 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Din lillebror ska åka till Molida Island. Templet Temple of Courage finns på Molida Island, han ska in i templet och leta efter pilbågen.Ok, han har kommit dit nu. Han kollade nyss på videon och är jätteglad ;) Tack så mycket ifrån mig och min lillebror :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg