Dragonpure Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Hej, har spelat Runescape ett tag nu (mest bottat) med Powerbot. Men eftersom jag har växt ifrån det nu ger jag bort mitt account ( draftar ) och sen alla powerbot scripts som redan är precompiled. Min pure, skriv till mig i PM. (lottas 27juli.) KLAGA INTE ! /// <_<Kommentera om account ska bli ditt ! Två stycken lottas ut i min hatt ! :) Redigerat 5 Juli 2011 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 hur använder jag botten ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Dragonpure kontot startades förut för att scamma folk här på fuska, se bara denna tråd http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=151784&hl= Personerna från första och andra kontot är troligen samma person då det är gjorda samma datum och med bara några minuters mellanrum. Var försiktig med att ladda ner den där filen, då det troligen ligger keyloggers och skit iden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonpure Skrivet 27 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Ni e helt bänga? Det där är en orginal fil från Powerbot. Jag garvar åt er, vet ingeting om data. <3 Edit: Keylogger i en .jar file HAHAHAHAHA p16 dum i huvvet ! Redigerat 27 Juni 2011 av Dragonpure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 jag är inte dum i huvet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Jag klickade inte ens på länken, så jag såg faktiskt inte att det var en jar fil. Du kan göra vadsomhellst med den jarfilen, det är ingen som vet vad du gjort med den. Den skulle kunna få dig att ladda ner virus om du så ville. Jag vettefan vad du gjort, men jag tror iaf inte att du ger bort ett rs acc. BTW: En helt ny användare med bara två inlägg, och det tidigare inlägget var ett medhjälp till scam. Visst ska vi tro på det? :rolleyes: @nabby, om du faktiskt laddade ner filen, så jo du är nog lite dum då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 kan du kolla min tråd om kan inte snacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowElf Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 tror inte det är så många som vill tanka ner virus, är det inte bättre att skicka "pastebin" länkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Försäljning och dylikt med virtuella föremål är ej tillåtet på fuska. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg