Dimitri Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 kan ni inte skaffa en hel guide på svenska till final fantasy1? snääälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har varvat det så du kan fråga mig om du ha några problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har varvat det så du kan fråga mig om du ha några problem ok, då kan jag ju passa på att fråga hur man byter från t.ex. bomber till yxan igen, eller från klorna till bomberna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 det e bara att trycka på nån knapp kommer itte i håg vilken om du vet viken det e så ska du trycka flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 det e bara att trycka på nån knapp kommer itte i håg vilken om du vet viken det e så ska du trycka flera gånger aha... ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.