lolkfezt Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Skrivet 28 Juni 2011 Hej pojkar! Jo, nu söker jag en klan. Lite info om mig: Skill: Proffselit (Tog HeatoN och spawn igår. mötte dem på en public server.) Jag har spelat i 3 månader!!! Ålder: 16 Namn: Alex Ni måste ha ett jättecoolt namn som typ (SweDisHHeaDShooTerZ)!
Riile Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Skrivet 1 Juli 2011 Hej pojkar!Jo, nu söker jag en klan. Lite info om mig:Skill: Proffselit (Tog HeatoN och spawn igår. mötte dem på en public server.)Jag har spelat i 3 månader!!!Ålder: 16Namn: Alex Ni måste ha ett jättecoolt namn som typ (SweDisHHeaDShooTerZ)!Men vad är din riktiga ålder då? :)
Riile Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Skrivet 2 Juli 2011 Hej pojkar!Jo, nu söker jag en klan. Lite info om mig:Skill: Proffselit (Tog HeatoN och spawn igår. mötte dem på en public server.)Jag har spelat i 3 månader!!!Ålder: 16Namn: Alex Ni måste ha ett jättecoolt namn som typ (SweDisHHeaDShooTerZ)!
lolkfezt Skrivet 2 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2011 vadÅ? kan man inte vara 16 och döda heaton och spawn?
ralle97 Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Skrivet 2 Juli 2011 vadÅ? kan man inte vara 16 och döda heaton och spawn?Jo, för när jag var 7 och nyss började spela, hadde spelat 1 dag så tog jag hela SK i ett ace på en public!
Rekommendera inlägg