Zeldasplut Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Skrivet 1 Juli 2011 :lol: Som ni vet har alla stora Zelda fans väntat överfullt på det ny Zelda spelet! Det sägs vara det "bästa" Zelda spelet som släppts någonsin. Men jag har skickat ett mejl till Nintendo i Japan om när spelet släpps och jag fick beskedet igår! Spelet kommer ut i oktober 2011 (inget exakt datum)! Då blev jag riktigt glad! :D Ha ha! Jag hoppas ni kommenterar schyst Och ger ok betyg! Zelda 4 ever!!!
ImCasualGamer Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Skrivet 1 Juli 2011 Varför gjorde du 2 trådar om det?Det är sånt som händer när man har segt internet. OnT: Man kan ju alltid hoppas på att det kommer ut nu i oktober, men det blir nog försenat som vanligt. =PDet enda jag har att klaga på redan nu är att man måste hålla på och vifta med wii-kontrollen som en dåre för att slåss.Det var anledningen att jag skaffade gamecube versionen av TP.
zazaza Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Skrivet 1 Juli 2011 Ser ut att vara bra och roligt, ska bli kul att spela det. :D
Rekommendera inlägg