PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Tjenare! Har funderat ett tag på att köpa det nya Goldeneye 007 för Wii eftersom jag avgudade samma spel på N64an. Det jag undrar är om det är värt att köpa, har det samma känsla? Är banorna och uppdragen likadant utformade? Ni som har spelat det på N64 vet vad jag menar. Är det värt att köpa helt enkelt, var inte rädda för att skriva vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Jag tycker att det var en blåsning, inte alls samma känsla som det på 64'an :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 höp ce isåfall man fårmeden guldig classrc controller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Banish: Okej, då kanske man får överväga lite. Inte mycket som slår N64 spelet. xeliaz: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 xeliaz: ?"Ifall du köper det så medföljer den en guldfärgad Classic Controller."Eller så kan det ha varit:"Köp det ifall det medföljer en guldfärgad Classic Controller." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Dock så har jag inte spelat det med en wii zapper, utan bara med en vanlig wiikontroll. Men jag blev ändå besviken när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Dock så har jag inte spelat det med en wii zapper, utan bara med en vanlig wiikontroll. Men jag blev ändå besviken när jag spelade det.Tror inte den ger så mycket högre känsla (?) Jos: Haha, tack för översättning ! 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.