Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Tyck till eller Tipsa här! Är den bra eller dålig? Är 3D:n bra? Finns det bra spel till den? Kommer det komma nya bra spel? skriv det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 jag har zelda oot och grafiken är bra och 3d:n funkar jätte bra. och nya bra spel kommer det väll. det ska iaf komma 2 mario spel i år. lixom zelda och mario är väll ända anledningen att ha nintendo? så hur som hälst är konsollen vädigt bra men brist på bra spel nu i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 jag har zelda oot och grafiken är bra och 3d:n funkar jätte bra.Zelda är la bra... Där emot tycker jag att 3:d effekten är ganska svår och få in. Det blir liksom svårt att se EN bild hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 inte för mig iaf :P men du kanske blir rädd när du är i en dg så du skakar hela tiden xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.