Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det är gansk orättvist att det är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Högstadiet behandlas bättre än mellanstadiet på våran skola. undrar bara, hur gör dom det?? 1000 INLÄGG MITT JUBILEUMS INLÄGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 för oss när man går i högstadiet är det en godis kiosk där inne i skolan också om maten är äcklig får man fara på frasses eller macdonalds eller nått anat ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jo jag längtar tills jag börjar 7:an. Bara lite mer än ett år kvar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tycker att de ä bättre i högstadiet.Vi kan spela kort,pingis,fia,schak,data m.m. & i låg å mellan stadiet så va man tvungen att gå ut på rasterna & man fick inte spela nått helle.Men då va de ju en SKIT skola också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Tja, på min skola behandlas alla klasser lika barnsligt i vissa avseenden... t.o.m i 9:an vill inte lärarna låta oss bestämma själva hur vi ska sitta när vi byter platser, utan det blir antingen kille-tjej eller det jag avskyr ännu mer; slumpen. Dvs man blandar alla namn och placerar ut så som det blir. Men sen har man ju vissa förmåner... högstadiet får ha tuggummi (men inget annat!) på raster, samt vi får va inne varje rast. Men skolan är så fattig, så vi har ingen TV alls att glo på på rasterna. Vi har inget alls att göra egentligen, bara ett par soffor och några stolar och tråkiga sällskapsspel. Så högstadiet på min skola har blivit kortspelandets mästare (typ...). Nästan alla spelar kort VARJE rast, det skiftar mellan tre olika kortspel, eller så spelar man Fia med knuff eller snackar. Jättekul. Hahah, som tur är har inte vi sånt på våran skola. Men o andra sidan är det kanske för att den börjar med 7:de klassen. Och vi har typ inte så många elever, runt 900.Vi får göra vad vi vill på rasterna; röka, sova, mula 7or och äta godis så klart. Köper man i skolans kaffeteria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vem vill röka? Det kommer jag aldrig äns att testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det e hur många som helst som röker och snusar i högstadiet (en del knarkar med) jag har själv testat allt (inte knark då) det e även vanligt att dricka, det e rätt gott också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) Jo, dricka är det inge fel på. Men det får vi inte i skolan :( Andring; (Jag röker inte) Redigerat 28 Maj 2004 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jo, dricka är en sak, men det finns ett pucko som går i trean på min skola, och han har både rökt och snusat sen han gick i förskolan, och hans föräldrar bryr sig inte! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jo, dricka är det inge fel på. Men det får vi inte i skolan :( Andring; (Jag röker inte) ratchet: han kan väl inte rökt sen förskolan... dricka = öl, sprit... fast du mena nog det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Ja det gjorde jag! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.