Hoppa till innehåll

Team Fortress 2


hans
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag behöver hjälp jag har laddat ner TF2 till pc genom steam och det jag inte förstår är

hur får man nya föremål tex. nya vapen, en choklad bit till Heavy weapon guy.

är det alla man dödar som har det här föremålet eller?

A just det en ska till när jag har klarat soldatens tränings-bana står det att man ska trycka på nästa knappen för att

fortsätta men det står ingenstans det står bara spela igen och klar om jag trycker klar har jag inte låst upp nästa tränings bana. vad ska jag göra? det vore jätte schyst om ni kunde hjälpa mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får items genom att bara spela. Har du tur står det ibland att du har hittat något.

Det finns dock vissa items man kan låsa upp genom att låsa upp vissa milstolpsachievements.

Om vi ska tala metaforiskt så har du bjudit över din kompis på en kopp kaffe, men han är väldigt dålig på att komma i tid, så du har ingen aning om när han kommer, han kan komma i tid, eller komma dagen efter, eller några timmar innan.

Det är aldrig helt säkert, men när det väl händer så händer det utan att du behöver göra något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...